Iemand iperongeluk verstand van dru art 3 kachels ?

Updated 4 days ago in Verwarming
4 on 29 maart 2018

Heb een gas regelblok ervan aangesloten op een kachel, en heb blok ook open gehad, o.a. voor ombouwen naar propaan. vind na alle aansluiten nu een veertje op de grond liggen,  iemand idee of die uit het regelblok (of paneel?) komt? Alles lijkt gewoon naar behoren ‘t te doen !

Ps Dus waarom moeilijk doen verder misschien, maar toch ! Iemand ?

• Liked by
Reply
0 on 30 maart 2018

Oké, nu even later. Valt me op dat de kachel niet uitslaat bij warmer worden, brand wel op laagst, en gaat hoger wanneer kouder word, maar op alleen waakvlam stand komt die niet meer, tenzij ik ‘m zelf uitzet dus.  Nou ja, blok maar weer open halen en kijken waar die misschien past.  I may keep thee posted.

• Liked by
Reply
Cancel
0 on 14 april 2018

Net gasblok open gehad, en soortgelijk veertje ingezet op plaats waar die denk ik, haast zeker hoorde, maar doet na openhalen blok , en weer in elkaar zetten niks meer, ook niet met veertje er weer uit, was al wat  bang voor zoiets.  Vorige keer precies wat geluk gehad denk ik, met op bepaalde standen  boel weer in elkaar zetten.

Iemand misschien tips, krijg nu met indrukken knop geen gas uit de waakvlam sproeier, hoewel klepje ervoor wel open staat in blok zelf.

• Liked by
Reply
Cancel
0 4 days ago

Niemand wil ooit luisteren naar mij, boehoe !!!!!!

• Liked by
Reply
Cancel
0 4 days ago

Luistert iemand ?

• Liked by
Reply
Cancel